Post

Jaka jest Twoja pierwsza wskazówka dotycząca dostarczania wspaniałych doświadczeń kandydatom?

Większość ludzi chciałaby dostarczać wspaniałych doświadczeń kandydatom i chętnie przyznałaby, że chciałaby być najlepszym pracodawcą na świecie. Nie zaszkodzi jednak skorzystać z podpowiedzi, jak być jeszcze lepszym.

Nasz panel dziesięciu ekspertów podał, co ich zdaniem jest numerem jeden, jeśli chodzi o dostarczanie kandydatom wspaniałych doświadczeń. Może to być coś, co już robisz lub coś, o czym nigdy nie myślałeś, więc przeczytaj

Katrina Kibben

Myśl nieszablonowo, aby tworzyć doświadczenia, które zachwycają i zadziwiają ludzi - a nie tylko zaznaczają pola na jakimś audycie stworzonym 10 lat temu.

.

.

Katrina Kibben jest dyrektorem generalnym i głównym konsultantem w Three Ears Media.

Kevin Grossman

Słuchaj i komunikuj się więcej w całym procesie rekrutacji!

.

.

.

Kevin Grossman jest prezesem ds. programów globalnych w The Talent Board.

Lori Sylvia

Komunikuj się lepiej. Zacznij od audytu komunikacji z kandydatem. Przyjrzyj się, jak i kiedy kandydaci są komunikowani w całym okresie ich doświadczenia z kandydatem. Za każdym razem, gdy kandydat styka się z Twoją organizacją, jaką komunikację otrzymuje, od kogo, w jaki sposób jest ona dostarczana i jakie "przesłanie" tak naprawdę do niego wysyłasz?

Szybkim usprawnieniem jest przyjrzenie się swoim rekrutacyjnym szablonom maili i przeredagowanie ich tak, aby brzmiały bardziej konwersacyjnie, były spersonalizowane, zawierały przynajmniej imię kandydata i stanowisko, na które aplikował. Jeszcze lepiej jest, jeśli można powiedzieć kandydatom, co się spodziewać dalej, w zależności od etapu, w którym się znajdują, i oferują przydatne zasoby, aby pomóc im w poszukiwaniu pracy, nawet jeśli nie ostatecznie wylądować tę pracę z tobą.

Lori Sylvia jest założycielką i dyrektorem generalnym Rally Recruitment Marketing.

Manuel Heichlinger

Moim zdaniem storytelling jest najpotężniejszym narzędziem dla rekrutera, które pozwala stworzyć wspaniałe doświadczenie kandydata. Zawsze powtarzam mojemu zespołowi, aby był autentyczny i opowiadał historie, które rezonują z kandydatami i ożywiają "magię LinkedIn" ich własnym głosem. Nie ma lepszego sposobu na przyciągnięcie, zaangażowanie i zatrzymanie kandydatów w trakcie procesu rozmowy kwalifikacyjnej niż dzielenie się osobistymi spostrzeżeniami i tworzenie poziomu ekscytacji i poczucia przynależności z kandydatami w każdym punkcie kontaktu.

Manuel Heichlinger jest starszym menedżerem ds. pozyskiwania talentów w LinkedIn.

Jeanette Maister

Zawsze podtrzymuj rozmowę, stosując podejście oparte na wspólnym zaangażowaniu i wydarzeniach. Zapytaj potencjalnych pracowników, jak oceniają proces rekrutacji i kontynuuj pytania o ich doświadczenia w trakcie przechodzenia przez proces onboardingu. Kiedy już zostaną całkowicie zintegrowani z Twoją firmą, zapytaj ich o doświadczenia z perspektywy pełnoprawnego pracownika. Ten cykl nie powinien się nigdy kończyć!

Jeanette Maister, szefowa działu Americas w

Oleeo (dawniej WCN).

Josh Tolan

Postaw się na miejscu kandydata. Rób rzeczy, które się nie skalują (początkowo), a następnie wymyśl sposoby na usystematyzowanie tych procesów.

.

.

Josh Tolan jest dyrektorem generalnym Sparkhire.

Aida Fazylova

Bądź responsywny - stale wysyłaj aktualizacje o zmianach statusu, czy CV zostało przesłane, sprawdzone, itp. Pamiętaj też, że w przypadku aktualizacji liczy się szybkość. Staraj się być tak punktualny, jak to tylko możliwe, aby kandydaci dokładnie wiedzieli, na czym stoją w procesie rekrutacji. Wdrożenie chatbotów może w tym pomóc.

Aida Fazylova, CEO i założycielka XOR.ai.

Benjamin Gledhill

Zanim dostarczysz kandydatowi wspaniałych doświadczeń, musisz wiedzieć, jak one wyglądają. Opracuj mapę z każdym punktem kontaktowym i komunikacyjnym i pracuj wstecz. Szukaj prostych usprawnień, które w połączeniu przynoszą ogromne korzyści.

.

Benjamin Gledhill jest szefem działu rekrutacji w Yodel.

Jill Shabelman

Komunikacja jest kluczem. Poświęć czas na proaktywną komunikację z kandydatami i wyeliminuj czarną dziurę, w którą tak wielu z nich wpada po nawiązaniu kontaktu z pracodawcą. Jeśli nie posuwasz kogoś do przodu w procesie, powiedz mu o tym. Nie zostawiaj ich w niepewności, co będzie dalej.

Jill Shabelman jest menedżerem ds. marki pracodawcy i marketingu w Deloitte Services LP.

Chris Murdock

Ucz się na błędach, które popełniłaś jako organizacja i unikaj popełniania ich w kółko.

Chris Murdock jest starszym partnerem i współzałożycielem w IQTalent Partners.

Share

this post:

Share on LinkedInShareon TwitterShare onFacebookShareonWhatsAppShareonEmail