Post

Jaka jest największa korzyść z marketingu rekrutacyjnego?

Teraz z większością rzeczy w życiu, nie ma sensu robić coś, jeśli nie masz zamiar uzyskać żadnych korzyści z niego. Chociaż może być wiele korzyści z marketingu rekrutacyjnego, nasz panel cenionych ekspertów powiedział nam, co ich zdaniem jest ich numer jeden.

Przeczytaj je i zobacz, czy się zgadzasz lub nie zgadzasz się lub może myśleć o jednym nie mają.

Joe Shaker

To bardzo proste - przyciągając prawo dopasowanie kandydatów.

.

.

.

Joe Shaker jest prezesem Shaker Recruitment Marketing.

Maren Hogan

Korzyścią z krótkiego ogona jest oczywiście dostarczenie wykwalifikowanych ludzi do pracy, którą kochają. Długim ogonem jest to, że konsekwentnie świetny marketing, który jest zgodny z ogólną marką, wzmacnia tę markę, czyniąc ją silniejszą i bardziej konkretną. Podczas gdy marka pracodawcy powinna być płynna, często nie jest, szczególnie na poziomie przedsiębiorstwa. Marketing rekrutacyjny, ze względu na swoją taktyczną naturę, daje nieco większe pole do interpretacji i eksperymentów.

Maren Hogan jest CEO i założycielką Red Branch Media.

Jared Nypen

Marketing rekrutacyjny utrzymuje Twoją markę pracodawcy na pierwszym miejscu w świadomości kandydatów do pracy, dzięki czemu, gdy zdecydują się oni na poszukiwanie zatrudnienia, to właśnie Ty będziesz dla nich odpowiednim partnerem.

.
.
.

Jared Nypen jest wiceprezesem ds. talentów w Great Clips inc.

Lisa Jones

Leady są kluczowe, ale często oczekiwania wobec tego, co może zrobić marketing rekrutacyjny są zbyt niskie, a KPI błędnie skupiają się wokół followersów, wyświetleń, blogów... Korzyści z marketingu rekrutacyjnego muszą być SANE, a nie VANE.

.

Lisa Jones jest założycielką i dyrektorem Barclay Jones.

Mark Cavanagh

Bez względu na to, czy Twoje podejście jest pasywne czy aktywne, wyzwaniem dla wszystkich marketerów rekrutacyjnych jest przyciągnięcie najnowszych i największych umiejętności do Twojej organizacji z szybkością i precyzją. Jako rekruter z wielu zestawów umiejętności do znalezienia, mamy na celu strukturę inną propozycję marketingową dla każdego zawodu szukamy rekrutacji w.

W porównaniu z wizją tunelową tradycyjnych praktyk branżowych, marketing rekrutacyjny daje nam dostęp do wielu kanałów, które mogą być jasno zdefiniowane i wysoce ukierunkowane w oparciu o wymagania konkretnego stanowiska, obszaru specjalizacji lub ogólnej pozycji marki.

Mark Cavanagh jest menedżerem ds. marketingu w The One Group.

Charlotte Jones

Dzięki skutecznej strategii marketingu rekrutacyjnego, organizacja powinna doświadczać ciągłego dopływu talentów do przyszłych możliwości rozwoju zawodowego. Z wykwalifikowaną linią talentów, firma będzie doświadczać krótszego czasu do zatrudnienia, lepszej jakości zatrudnienia i ostatecznie wyższych wskaźników utrzymania pracowników.

Charlotte Jones jest menedżerem ds. marketingu rekrutacyjnego w Lockheed Martin.

Phil Strazzulla

Marketing rekrutacyjny daje zespołom HR unikalną możliwość dotarcia do puli talentów, których w innym przypadku nie byłyby w stanie wykorzystać. Członkowie społeczności talentów to osoby, które nie aplikowałyby poprzez ATS. Inteligentne targetowanie na Facebooku pozwoli Ci dotrzeć do kandydatów, którzy nie szukają pracy na Indeed. Wreszcie, lepsza strona kariery oznacza więcej jakości kandydatów są konwersji do ATS, którzy w przeciwnym razie poszedłby na ich wesołej drodze.

Phil Strazzulla jest założycielem NextWave Hire.

Shelby Burghardt

Korzyścią numer jeden z marketingu rekrutacyjnego jest świadomość marki i edukowanie potencjalnych kandydatów o tym, jak to jest pracować w danej organizacji i jakie są dostępne oferty pracy.

.

.

Shelby Burghardt jest Global Talent Brand Managerem w Thomson Reuters.

Rebecca Drew

Wszystkie najlepsze firmy są zbudowane na wspaniałych ludziach; ale znalezienie tych ludzi może być często czasochłonne, wymagające i czasami kosztowne. Marketing rekrutacyjny może pomóc ograniczyć metody rekrutacji o niskim wpływie, jednocześnie pomagając firmom pozyskiwać najwyższej jakości pracowników i innowatorów, których trudno byłoby im znaleźć i przyciągnąć przy użyciu innych metod. Dostarcza kandydatom informacji, które stopniowo budują zaufanie i pozytywne uczucia wobec Twojej firmy w naturalny sposób, dlatego też korzyścią numer jeden jest przyciągnięcie największych talentów do Twojej firmy.

Wiemy, jak ważna jest skuteczna komunikacja marki talentów - badania wykazały, że 56% kandydatów uznaje to za czynnik decydujący przy ubieganiu się o pracę. Przykładowo, firma Eventbrite odkryła, że kiedy przekształciła swoją strategię marketingu rekrutacyjnego, odnotowała 100% wzrost liczby aplikacji i prawie 100% wskaźnik utrzymania pracowników, co pokazuje namacalną siłę silnej marki talentów.

Rebecca Drew jest menedżerem w LinkedIn Talent Solutions.

Bennett Sung

Po prostu, organizacje inwestujące w marketing rekrutacyjny nawiązują długotrwałe relacje w całym cyklu życia pracownika i zyskują świadomość, że jest on najważniejszy w momencie, gdy myśli o zmianie kariery.

Bennett Sung jest Dyrektorem Marketingu w Allyo.

Share

this post:

Share on LinkedInShareon TwitterShare onFacebookShareonWhatsAppShareonEmail