Post

Jaka jest Twoja definicja marketingu rekrutacyjnego?

Przynosimy Ci kolejny panel dziesięciu ekspertów i tym razem mówimy wszystko o marketingu rekrutacyjnym. Ale co to jest marketing rekrutacyjny słyszę mówisz? Mam na myśli, to brzmi dość oczywiste, przechodząc przez jego tytuł, ale czy to jest?

Poprosiliśmy naszych ekspertów, aby dać nam swoją własną definicję tego, zobacz, czy się zgadzasz.

Joe Shaker

Marketing rekrutacji jest to, jak można zaprezentować się do kandydatów - od wiadomości, do wdrożenia i doświadczenia kandydata.

.

.

Joe Shaker jest prezesem firmy Shaker Recruitment Marketing.

Maren Hogan

Marketing rekrutacyjny jest naturalnym, taktycznym przedłużeniem employer brandingu. To sztuka przyciągania kogoś nie tylko do firmy, ale do konkretnej pracy i zespołu. Obejmuje wszystko to, co tradycyjny marketing: reklamę tradycyjną, reklamę cyfrową, copywriting, projektowanie graficzne i elementy audiowizualne. Powinien być również mierzony w ten sam sposób, w jaki mierzymy marketing tradycyjny, w tym jak wykwalifikowany jest lead i ile kosztuje uzyskanie konwersji.

Maren Hogan jest CEO i założycielką Red Branch Media.

Jared Nypen

Marketing rekrutacyjny to sposób, w jaki firma wprowadza na rynek swoją markę pracodawcy, aby przyciągnąć i zaangażować talenty na ich drodze do zostania kandydatem.

.

.

Jared Nypen jest wiceprezesem ds. talentów w Great Clips inc.

Lisa Jones

Kluczowa funkcja mająca na celu przyciągnięcie, zaangażowanie, konwersję i utrzymanie Twoich 3C - kandydatów, klientów, współpracowników.

.

.
.

Lisa Jones jest założycielką i dyrektorem Barclay Jones.

Mark Cavanagh

Rekrutacja Marketing tradycyjnie zostały zdefiniowane w ramach jednego celu, "Mam rolę do wypełnienia, proszę mi pomóc reklamować go i wypełnić go". Dla nas, ta definicja wzięła bicie w ostatnich latach, z branży rekrutacyjnej bardziej konkurencyjne niż kiedykolwiek, marketing został wniesiony w celu zbadania nowych sposobów przyciągania talentów i pomocy w budowie marki pracodawcy.

Gdybym miał zdefiniować nową erę marketingu rekrutacji opisałbym go jako "Talent Acquisition Toolbox", który nie może być opisany jako pojedyncze działanie, ale bardziej zakres ewolucyjnych praktyk, które mogą dostosować się do potrzeb rosnącej firmy, są one prawdopodobnie śledzić praktyki marketingowe znacznie większych i bardziej wyrafinowanych organizacji.

Mark Cavanagh jest menedżerem ds. marketingu w The One Group.

Charlotte Jones

Marketing rekrutacyjny to sposób, w jaki organizacja przyciąga, łączy i angażuje talenty, aby przekazać wartość firmy jako pracodawcy. Działania marketingu rekrutacyjnego polegają na tworzeniu znaczących, długoterminowych doświadczeń z potencjalnymi pracownikami, obecnymi pracownikami i odchodzącymi pracownikami, ponieważ to oni są grupą docelową wszystkich działań. Podobnie jak marketing lub zarządzanie produktem, marketing rekrutacyjny powinien być zarządzany jako strategia biznesowa, która jest dostosowana do strategii kapitału ludzkiego - zapewniając rentowność i sukces firmy.

Charlotte Jones jest menedżerem ds. marketingu rekrutacyjnego w Lockheed Martin.

Phil Strazzulla

Marketing rekrutacyjny to wykorzystanie taktyk marketingowych w działaniach związanych z pozyskiwaniem talentów. Może to obejmować wszystko, od płatnych reklam po społeczności talentów, strony karier, treści employer brandingowe i w zasadzie każdy inny pomysł, jaki miałby Twój wiceprezes ds. marketingu, gdyby to on prowadził rekrutację.

Phil Strazzulla jest założycielem NextWave Hire.

Shelby Burghardt

Marketing rekrutacyjny to strategia, która pozwala organizacjom znaleźć, przyciągnąć i zaangażować potencjalnych kandydatów. Celem jest zachęcenie aktywnych i pasywnych osób poszukujących pracy, aby dowiedziały się o firmie, jak wyglądałaby praca w niej, a następnie złożyły aplikację i dołączyły do organizacji. Strategia marketingu rekrutacyjnego jest również doskonałym sposobem dla potencjalnego kandydata na określenie, czy będzie on dobrze pasował do organizacji i jej kultury.

Shelby Burghardt jest Global Talent Brand Managerem w Thomson Reuters.

Rebecca Drew

Marketing rekrutacyjny to zastosowanie strategii i taktyk marketingowych w celu zaprezentowania swojej marki talentów - wysoce społecznej, całkowicie publicznej wersji marki pracodawcy Twojej firmy, aby znaleźć, przyciągnąć, zaangażować i pielęgnować odpowiednie talenty dla Twojej firmy, zanim zdecydują się one ubiegać o pracę. Reprezentuje ona to, co Twoje talenty - przeszłe, obecne i potencjalne - myślą, czują i dzielą się z innymi na temat Twojej firmy jako wspaniałego miejsca pracy.

Rebecca Drew jest menedżerem w dziale LinkedIn Talent Solutions.

Bennett Sung

Marketing rekrutacyjny to wyspecjalizowana strategia komunikacji mająca na celu przyciągnięcie, zatrudnienie i zatrzymanie talentów.

Bennett Sung jest szefem działu marketingu w Allyo.

Podziel się tym wpisem:

Share on LinkedInUdostępnij na TwitterzeShare on FacebookUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email