Post

5 kluczowych powodów, dla których niektórzy rekruterzy start-upów zawodzą

Tak wielu specjalistów rekrutacji marzy o rozpoczęciu działalności na własną rękę, a faktem jest, że tak wielu z nich nie. Nie wszystkie z nich, w żaden sposób, ale wiele z nich nie przetrwać po pierwszym roku.

To jest niemożliwe, i źle, do generalizacji, ale Paul Mizen, dyrektor zarządzający Recruit Venture Group ma doświadczenie i wgląd zidentyfikować pięć powodów, dlaczego sen nie spełnia się dla znacznego odsetka byłby przedsiębiorców rekrutacyjnych.

1. To nie jest rzecz do zrobienia jako zmiany kariery

Brzmi to prawie niewiarygodne, ale niektóre rekrutacja start-upy nie są uruchamiane przez specjalistów ds. rekrutacji. Mając pragnienie, aby "spróbować czegoś innego" i mówiąc sobie, że "widziałeś, jak rekrutacja działa, bo zrobiłeś wiele wywiadów" jest pewną receptą na katastrofę. Faktem jest, że trzeba wiedzieć o branży rekrutacyjnej. Musisz wiedzieć, jak to działa, trzeba kontaktów i trzeba prawdziwe praktyczne doświadczenie. Bez tych, nie powiedzie się.

2. Brak finansów - i wszystko, co się z tym wiąże

Kto rozpocząłby biznes, jakikolwiek biznes, bez solidnych finansów? Rozpoczęcie działalności rekrutacyjnej wymaga finansowania na początku, ale to idzie głębiej niż potrzeba zastrzyku kapitału do wynajęcia biura, kupić sprzęt i sortować samochód służbowy. Sektor rekrutacji sprawia, że uciążliwe wymagania dotyczące przepływu środków pieniężnych, więc o poradnictwo i wsparcie jest tak samo ważne, jak z góry inwestycji. Zbyt wiele rekrutacji start-upy dostać się i działa, a następnie rozciągnąć się zbyt daleko, zbyt szybko. Nie będzie wiele rozchodów, zanim pojawi się dochód. Dwanaście miesięcy coraz, że równowaga źle zazwyczaj przechyla szalę w niewłaściwy sposób.

3. Zapominanie, że jest to ulica dwukierunkowa

Jest to kolejny ważny akt równowagi. Idąc wszystko na zewnątrz, aby przyciągnąć klientów jest godne pochwały, ale to naprawdę krótkowzroczne, jeśli nie wciągnął kandydatów też. Nie musi być oferta - i w branży rekrutacyjnej, co można zaoferować jest odpowiedni kandydat do roli. To nie ma znaczenia, czy jesteś dostarczanie dziesiątki temps lub że jeden desygnowany CEO, trzeba mieć pulę kandydatów, jak również klientów, którzy chcą je. Brak uznania dwóch ulic jest jednokierunkowa droga do porażki

4. Nieodpowiednia infrastruktura

Budowanie dwukierunkowej ulicy, jak każdej ulicy, jest o infrastrukturze. Jeśli plan gry jest być rekruter sypialnia następnie minimum sprzętu i oprogramowania dostaniesz przez. Ale nawet w takim scenariuszu używany laptop i przestarzały arkusz kalkulacyjny nie wystarczą. Jeśli celownik jest ustawiony wyżej, wtedy istnieje potrzeba pełnego, przemysłowego standardu, systemów. Poproszenie kolegi o oprogramowanie może wydawać się opłacalne, ale okaże się całkowicie nieskuteczne. Bez prawej, odpowiednie, systemy administracji cv, aplikacje, specyfikacje pracy, specyfikacja osoby i wszystkie kontrole finansowe będzie spiralę poza kontrolą.

5. Failing do planowania na życie

Start-up biznes rekrutacyjny jest wymagająca bestia. Ostatnią rzeczą, jaką nowy szef potrzebuje jest stos zmartwień nad sprawami krajowymi. Dobry biznesplan powinien obejmować odpowiednie wynagrodzenie dla przedsiębiorcy. To nie jest o plądrowanie firmy dla gotówki, bo teraz to "swój show" i "w końcu, jesteś coraz nagrody, na które zasługujesz". Chodzi o zapewnienie, że budżet pozwoli Ci na pobieranie rozsądnej pensji, która pokryje Twoje wydatki i utrzyma Twój styl życia. Weź za dużo za wcześnie, a poniesiesz porażkę. Nie bierz nic, dopóki nie pojawią się duże pieniądze, a utopisz się w rachunkach osobistych i zaległościach hipotecznych. A to oznacza, że będziesz brać oko od piłki, i nie powiedzie się.

W skrócie, rekrutacja start-upy często nie z powodu braku doświadczenia, słabe finansowanie, nie mając kandydatów, jak również klientów, o nieodpowiednich systemów i nie mając w pełni przemyślany plan.

To nie jest gwarancja, ale wdrożenie przeciwieństw do wszystkich tych stanowi bardzo uczciwą szansę na sukces.

O autorze: Paul Mizen jest Dyrektorem Zarządzającym Recruit Venture Group, największym tego typu partnerem venture w Wielkiej Brytanii.

Podziel się tym postem:

Podziel się na LinkedInShare on TwitterShare on FacebookShare on WhatsAppUdostępnij na Email