Post

Czy marketing rekrutacyjny jest tylko dla dużych firm?

Większość ludzi myśli, że aby mieć takie rzeczy jak marketing rekrutacyjny lub specjalista D&I trzeba być częścią dużej firmy lub mieć mnóstwo pracowników. Choć może to być prawdą, jeśli chodzi o wysokość budżetu, który można przeznaczyć na takie rzeczy, nasz panel ekspertów mówi nam, dlaczego marketing rekrutacyjny jest dla każdej firmy, niezależnie od jej wielkości.

Joe Shaker

Nie, zdecydowanie nie. Chociaż zakres może się różnić w zależności od wielkości, każdy pracodawca musi znać swoją propozycję wartości, brać pod uwagę doświadczenie kandydata i wiedzieć, gdzie najlepiej rozmieścić swój przekaz. Jeden z członków naszego zespołu wybrał się ostatnio na Górny Półwysep w Michigan i zauważył ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika w witrynie sklepu. Będąc w branży, którą jesteśmy, mój kolega rozpoczął rozmowę na temat zatrudnienia. Właściciel sklepu zauważył, że w niektóre dni musi zamknąć sklep z powodu braku personelu. Jest to właściciel małego biznesu, który został ciężko doświadczony przez niedobór talentów, z którym borykają się teraz firmy wszystkich rozmiarów. Znak na oknie jest jedno podejście, ale dlaczego ktoś powinien pracować z nim? Co on może zaoferować, że sklep w dół ulicy nie? Gdzie są najlepsze miejsca dla niego, aby umieścić swoją wiadomość? Będzie to inna skala niż w przypadku globalnego koncernu farmaceutycznego, ale nadal jest to marketing rekrutacyjny.

Joe Shaker jest prezesem Shaker Recruitment Marketing.

Maren Hogan

Nope. W rzeczywistości można stwierdzić, że rekruterzy z małych i średnich firm mogą mieć nawet większy wpływ na marketing rekrutacyjny niż ich odpowiednicy z sektora przedsiębiorstw. Mają łatwiejszy dostęp do ich zespołu wykonawczego i zainteresowanych stron, istnieje mniej barier i lokalizacji (najprawdopodobniej), a jeśli widzą wyraźną lukę w konkurencyjnej wynagrodzenia lub świadczeń lub nawet kultury, mają wielką szansę na zmianę.

Maren Hogan jest CEO i założycielką Red Branch Media.

Jared Nypen

Nie, każda firma powinna promować swoją markę pracodawcy wśród potencjalnych pracowników. W rzeczywistości, może to być nawet ważniejsze dla małych organizacji, których marka nie jest dobrze znana. Marketing rekrutacyjny jest miejscem, w którym możesz kształtować lub zmieniać postrzeganie Ciebie jako pracodawcy i jest to ważne bez względu na wielkość firmy.

Jared Nypen jest wiceprezesem ds. talentów w Great Clips inc.

Lisa Jones

Wszystkie firmy potrzebują marketingu rekrutacyjnego. Sprzedaje on ich główny produkt - ludzi!

Lisa Jones jest założycielką i dyrektorem Barclay Jones.

Mark Cavanagh

Absolutnie nie, niezależnie od wielkości, pozycjonowanie i sukces Twojej marki pracodawcy oraz narzędzia marketingowe, których używasz, aby to osiągnąć, mogą mieć ogromny wpływ na Twoją zdolność do przyciągania i zatrzymywania pracowników. Z jasnym przekazem i propozycją wartości dla pracownika, nawet najmniejsze firmy mogą prowadzić skuteczny marketing rekrutacyjny przy użyciu niedrogich i często BEZPŁATNYCH narzędzi.

Mark Cavanagh jest menedżerem ds. marketingu w The One Group.

Charlotte Jones

Marketing rekrutacyjny może być wykorzystany przez każdą organizację - małą, średnią lub dużą.

Charlotte Jones jest menedżerem ds. marketingu rekrutacyjnego w Lockheed Martin.

Phil Strazzulla

Nie. Widzę firmy zatrudniające mniej niż 100 pracowników, które z powodzeniem budują społeczności talentów i mają solidne strony karier. Wszystko polega na wykorzystaniu odpowiednich narzędzi, skupieniu się na najniżej wiszących owocach i realizacji! Niektóre firmy upadają, ponieważ nie mają przekonania do kontynuowania projektu i ciągle grzęzną w martwym punkcie.

Phil Strazzulla jest założycielem NextWave Hire.

Shelby Burghardt

Marketing rekrutacyjny jest niezbędny dla firm każdej wielkości, jedyną różnicą między strategiami RM dużej firmy a start-upem jest złożoność strategii. Na przykład, w dużej, globalnej firmie, trzeba będzie stworzyć lokalne / regionalne strategie go-to-market, a nie jedną strategię dla jednej lokalizacji. Bez względu na wielkość firmy, musisz wyjaśnić, dlaczego ktoś powinien wybrać pracę w Twojej organizacji, a nie w innej.

Shelby Burghardt jest menedżerem ds. globalnej marki talentów w Thomson Reuters.

Rebecca Drew

Marketing rekrutacyjny jest ważny dla firm wszystkich kształtów i rozmiarów. Aktywowanie marki talentów nie jest uzależnione od posiadania ogromnego zespołu z wyznaczonym działem HR/rekrutacji. Moim zdaniem, w skutecznym marketingu rekrutacyjnym chodzi o autentyczność - zapewnienie, że jest on zgodny z tonem i duchem kultury firmy, a nie jej wielkością. Czasami najlepsze strategie marketingowe rekrutacji pochodzą od najmniejszych firm, które mogą sobie pozwolić na bycie bardziej zwinnym i kreatywnym. To jest ok, aby rozpocząć małe, aby spróbować kilka rzeczy i zobaczyć, co działa, dzięki czemu można dostosować przed dokonaniem większych inwestycji we wszystkich kanałach.

Rebecca Drew jest menedżerem w LinkedIn Talent Solutions.

Bennett Sung

Marketing rekrutacyjny to strategia, która może być stosowana przez firmy każdej wielkości. Aby czerpać z pojęcia, że rekrutacja to marketing, jedna z wiodących platform marketing automation, HubSpot, wygenerowała do tej pory 375M $ przychodów w 2018 roku - głównie z małych i średnich firm. Jest to wyraźny sygnał, że marketing rekrutacyjny jest dla wszystkich - nie tylko dla dużych korporacji.

Bennett Sung jest szefem działu marketingu w Allyo.

Share

this post:

Share on LinkedInShareon TwitterShare onFacebookShareonWhatsAppShareonEmail