Post

Jak zastosować Storytelling w Employer Brandingu

Słyszałeś kiedyś o potędze opowiadania historii? Oczywiście, że tak. Chcesz wiedzieć, jak zastosować skuteczny storytelling w employer brandingu i/lub marketingu rekrutacyjnym? W takim razie nie chcesz przegapić tego odcinka!

Lauryn Sargent jest założycielką Stories Incorporated, firmy, która jest w połowie doradztwem historycznym, a w połowie studiem kreatywnym. Współtworzyła firmę, która obecnie pracuje z najlepszymi w swojej klasie i wschodzącymi markami pracodawców, takimi jak Dell.

Zapraszamy do wysłuchania odcinka poniżej, przeczytania streszczenia i subskrybowania Employer Branding Podcast.

Słuchaj na Apple Podcasts, Stitcher Radio, Google Play lub SoundCloud.

W tym odcinku dowiesz się:

  • Jaką rolę pełni storytelling w środowisku rekrutacyjnym i employer brandingowym.
  • Co czyni dobrą opowieść w kontekście pracodawcy i dlaczego kandydaci powinni zawsze być w stanie zobaczyć siebie w danej roli poprzez tę opowieść.
  • Jak ustalić, jakie konkretne tematy powinny być poruszane przez kandydatów.
  • O kilku taktycznych wskazówkach, które pomogą dać kandydatom wgląd w to, czego szukają.
  • Co zrobić, gdy pracownicy odchodzą z firmy, a Ty wykorzystałeś tych pracowników do opowiedzenia historii o swoim biznesie.
  • Jak obliczyć zwrot z inwestycji w Twoje działania storytellingowe.
  • Jakie marki pracodawców inspirują Lauryn i dlaczego.
  • Co dalej z employer brandingiem i dlaczego storytelling odgrywa ogromną rolę w przyszłości employer brandingu.

Spotkaj się z Lauryn na Twitterze.

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuPodziel się na WhatsAppUdostępnij na Email