Post

Które firmy zapewniają najlepsze doświadczenia kandydatom?

Choć nie jest to konkurs, każdy chce być w czymś najlepszy, a dostarczanie kandydatom doświadczeń na najwyższym poziomie nie jest niczym innym. Mówi się, że naśladownictwo jest największą formą pochlebstwa i choć nie radzimy kopiować sposobu dostarczania doświadczeń kandydata przez inną firmę, nie zaszkodzi zainspirować się nimi, aby stworzyć własne.

W tym tygodniu nasz panel ekspertów mówi nam, kto ich zdaniem zapewnia najlepsze doświadczenie kandydata. Możesz się z nimi zgodzić lub nie, a może zechcesz wziąć pod uwagę, dlaczego te firmy są uważane za najlepsze.

Katrina Kibben

Dla mnie, firmy zapewniające najlepsze doświadczenie kandydata to te, które dostosowują swoje doświadczenie do kandydatów. Skill Scout, na przykład, zatrudnia wideografów. Proces aplikacji polega na obejrzeniu filmu wideo i odpowiedzi na kluczowe pytania, na które zwróciłby uwagę tylko kamerzysta. Ich drugim etapem jest płatny projekt, w którym mogą pochwalić się swoją pracą. Podoba mi się to, ponieważ zabiera rodowód z równania i podkreśla umiejętności. Najlepsze doświadczenia kandydata pozwalają mu zabłysnąć.

Katrina Kibben jest dyrektorem generalnym i głównym konsultantem w Three Ears Media.

Kevin Grossman

Co roku przyznajemy nagrody pracodawcom z całego świata, którzy uzyskali najwyższe oceny pozytywnych doświadczeń kandydatów, markom dużym i małym z różnych branż. Niektórzy z naszych poprzednich zwycięzców to adidas AG, Aerohive Networks, Inc, Delta Airlines, Slalom i Lilly, by wymienić tylko kilku z nich.

Kevin Grossman jest prezesem ds. programów globalnych w The Talent Board.

Lori Sylvia

J&J Shine firmy Johnson & Johnson to absolutnie najbardziej innowacyjne rozwiązanie dla kandydatów, jakie widziałam, jeśli chodzi o przejrzystą komunikację z kandydatami w całym procesie rekrutacji. Trevor Higgs z Johnson & Johnson przedstawił inspirującą prezentację i pokazał kulisy działania J&J Shine podczas naszej wirtualnej konferencji RallyFwd.

Lori Sylvia jest założycielką i dyrektorem generalnym Rally Recruitment Marketing.

Manuel Heichlinger

Firmy, które zapewniają najlepsze doświadczenia kandydatom, koncentrują się na reorganizacji procesów rozmów kwalifikacyjnych i zapewnieniu właściwego przebiegu procesu rekrutacji od samego początku. Tradycyjne metody już się nie sprawdzają - z naszego raportu Global Recruiting Trends wynika, że konwencjonalne techniki prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych są najmniej skuteczne w identyfikowaniu umiejętności miękkich kandydata, rozumieniu jego słabych stron i eliminowaniu uprzedzeń rozmówców.

Najlepsze firmy chcą pomóc swoim kandydatom odnieść sukces i w pełni wykorzystują pojawiające się techniki prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych. Obejmują one korzystanie z ocen online, aby dać bardziej całościowy obraz kandydata, a także przesłuchania, które dają migawkę umiejętności kandydata w akcji i pozwala im spróbować pracy dla dopasowania.

Manuel Heichlinger jest starszym menedżerem ds. pozyskiwania talentów w LinkedIn.

Jeanette Maister

Firmy, które koncentrują się na budowaniu relacji i zaspokajaniu potrzeb kandydatów. Niezależnie od tego, czy oznacza to integrację bardziej przyjaznej technologii czy nacisk na szybką, spójną komunikację - firmy, które stawiają kandydatów na pierwszym miejscu, a stanowiska do obsadzenia na drugim, osiągają lepsze doświadczenia kandydatów.

Jeanette Maister, jest szefem działu Americas w

Oleeo (dawniej WCN).

Josh Tolan

Nie mam na myśli konkretnej firmy, ale z mojego doświadczenia wynika, że firmy, które mają dedykowaną strategię candidate experience i aktywnie inwestują w ten obszar, odnoszą największe sukcesy.

.

Josh Tolan jest dyrektorem generalnym Sparkhire.

Aida Fazylova

Wierzę, że firmy, które mają krótkie, łatwe w użyciu aplikacje, dają kandydatom informację zwrotną i zapewniają wystarczającą ilość informacji na temat tego, jak to jest pracować w danej firmie, konsekwentnie dostarczają najlepszych doświadczeń kandydatom. Dostarczanie kandydatom rzeczy, które mają dla nich największe znaczenie, sprawia, że ich ogólny wizerunek firmy jest lepszy.

Aida Fazylova, CEO i założycielka XOR.ai.

Benjamin Gledhill

Każdy, kto pamięta, że za każdą aplikacją kryje się osoba z historią, która zasługuje na uczciwą szansę w procesie aplikacji.

.

Benjamin Gledhill jest szefem działu zasobów ludzkich w Yodel.

Jill Shabelman

Firma niekoniecznie musi zapewnić kandydatowi odpowiednie doświadczenie, robią to ludzie zaangażowani w ten proces. Organizacje mogą pomóc w budowaniu kultury, w której rekruterzy i osoby prowadzące rozmowy kwalifikacyjne dostrzegają wartość dostarczania doskonałych doświadczeń kandydatom, ale ostatecznie to od nas, rekruterów, zależy, czy znajdziemy autentyczne sposoby nawiązywania kontaktu z kandydatami i pomagania im w znalezieniu dopasowania.

Jill Shabelman jest menedżerem ds. marki pracodawcy i marketingu w Deloitte Services LP.

Chris Murdock

Southwest, T-Mobile i każda firma, która inwestuje w tworzenie lepszych doświadczeń kandydatów. Błędy zawsze będą popełniane, ale firmy, które zawsze szukają sposobów na poprawę, ostatecznie stworzą doskonałe doświadczenie kandydata.

Chris Murdock jest Starszym Partnerem i Współzałożycielem w IQTalent Partners.

Share

this post:

Share on LinkedInShareon TwitterShare onFacebookShareonWhatsAppShareonEmail