Post

Dlaczego wspaniali ludzie tworzą wspaniałe firmy

W tym tygodniu w Employer Branding Podcast rozmawiamy z firmą technologiczną z Chicago, która przeszła przez szczyty i upadki biznesu, a teraz konkuruje o najlepsze talenty z takimi firmami jak Google, Amazon czy Facebook.

James Ellis jest globalnym szefem ds. marki zatrudnienia w Groupon. Jest odpowiedzialny za globalną markę pracodawcy i jej aktywację we wszystkich kanałach cyfrowych.

Posłuchaj wywiadu poniżej, przeczytaj podsumowanie i koniecznie zasubskrybuj Employer Branding Podcast.

Słuchaj na Apple Podcasts, Stitcher Radio, Google Play lub SoundCloud.

W tym odcinku dowiesz się o:

  • Kulturę firmy w Groupon i jak w mgnieniu oka przeszli drogę od maleńkiego startupu do jednorożca.
  • Dlaczego wyzwania związane z talentami w Groupon idą w parze z wyzwaniami związanymi z talentami w Google, Apple, Facebooku i Amazon.
  • Jak James prowadzi strategię marki pracodawcy w Groupon.
  • Dlaczego wartość skoncentrowana na kliencie jest najważniejszym aspektem propozycji wartości pracodawcy w Groupon.
  • Jak Groupon aktywizuje swoją markę pracodawcy za pomocą prawdziwych treści.
  • Dlaczego nie ma czegoś takiego jak "najlepsze źródło zatrudnienia" w firmie.
  • Z jakich sukcesów employer brandingowych w Groupon James jest najbardziej dumny.
  • Jakie są 3 najlepsze wskazówki Jamesa Ellisa dla osób zarządzających marką pracodawcy.
  • Co czeka nas w przyszłości w employer brandingu i dlaczego nie chodzi o sprytne i seksowne taktyki.

Kontaktuj się z Jamesem na Twitterze i sprawdź jego podcast The Talent Cast.

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email