Przewodnik Unilevera po tworzeniu nowej marki pracodawcy
Unilever to brytyjsko-holenderska międzynarodowa firma z branży dóbr konsumpcyjnych z siedzibą w Londynie (Anglia) i Rotterdamie (Holandia). Jest to globalna firma zajmująca się sprzedażą szybko rotujących dóbr konsumpcyjnych, której celem jest uczynienie zrównoważonego życia powszechnym.
Z pewnością rozpoznasz takie marki konsumenckie jak Axe/Lynx, Ben & Jerry's, Dermalogica, Dollar Shave Club, Dove, Hellmann's, Knorr, Lipton i Magnum. Ale co z marką pracodawcy?
Anuradha Razdan jest Wiceprezesem HR, Home Care i Szefem Globalnego Przyciągania Talentów i Marki Pracodawcy w Unilever. W tym wywiadzie opowiada nam o kulturze i celach firmy, a także o tym, jak niedawno opracowano i wprowadzono nową EVP.
Zapraszamy do wysłuchania odcinka poniżej, przeczytania streszczenia i subskrybowania podcastu Employer Branding.
Aby zapoznać się z pełną wersją programu, sprawdź 'How Unilever Developed a New EVP and Employer Brand'.
W tym odcinku dowiesz się:
- Wszystko o kulturze firmy w Unilever.
- W jaki sposób zrównoważony rozwój odgrywa kluczową rolę w strategii biznesowej Unilevera.
- Przed jakimi wyzwaniami w zakresie talentów stoi dziś Unilever.
- Jaka jest obecna strategia marki pracodawcy Unilevera i jak powstała.
- W jaki sposób Unilever opracował nową EVP.
- Cztery filary, na których opiera się nowe EVP.
- W jaki sposób firma komunikuje i aktywuje swoją markę pracodawcy.
- Jak Unilever mierzy ROI działań związanych z marką pracodawcy.