Post

10 nagłówków na LinkedIn, które wyróżniają się z tłumu

Nagłówek jest prawdopodobnie najważniejszą częścią na swoim profilu LinkedIn.

To jest twój 120 znak haczyka do ludzi, którzy znajdą cię w wyszukiwarce LinkedIn, powinno być o tym, co robisz, w przeciwieństwie do tego, co jesteś. To powinno być pamiętne i wystarczająco kuszące dla kogoś, aby kliknąć na swoim profilu, a nie konkurencji.

Oto kompilacja kilku ciekawych i kreatywnych nagłówków LinkedIn z całego świata. Niektóre są zabawne, niektóre są pamiętne, a niektóre są bardzo profesjonalne. Daj nam znać, który jest twój ulubiony poniżej w sekcji komentarzy!

Pamiętaj, aby sprawdzić Top 10 LinkedIn Nagłówki rekruterów, jak również.

1. Lewy i prawy mózg myśliciela

Giacomo Bracci Helsen wyraźnie używa całej swojej mózgownicy, gdy wymyśla nowe strategie projektowania.

2. Krwawiący dla swojej sztuki

Glenn Le Santo trzyma się krótko. Jeśli kiedykolwiek widziałeś, jak szybko Glenn tworzy treści, z pewnością zgodzisz się z jego stwierdzeniem w nagłówku.

3. Świece bez knota Zabawa?

Jak dokładnie świece są zabawne? Cóż, nagłówek brzmi jak zabawa. Trochę język twister być może, ale na pewno intrygujący nagłówek przez Rebecca Brown.

4. Jasna deklaracja wartości

Nasz wielki przyjaciel i supremo LinkedIn Ed Han poszedł na klasyczne oświadczenie marki osobistej z jasną wartością dla czytelnika.

5. Ekspert ds. reklamy w Google

Joan Stewart jest Publicity Hound, nie ma zamieszania co do tego, co robi dla życia.

6. Tajny agent

Tony Giovannini jest tajnym agentem w UTV, to co naprawdę robi jest oczywiście owiane tajemnicą.

7. Życie jak marzenie

Antonio Rocha Ferreira mieszka w Lizbonie, aby dowiedzieć się więcej, musimy kliknąć na jego profil (i jak moglibyśmy się oprzeć przy tak świetnym nagłówku?).

8. Potencjał ludzki

Uwalniając ludzki potencjał na LinkedIn, Steven Pallesen zdecydował się na niemal filozoficzny nagłówek.

9. Rekruter, który nie umarł

Michael Bense ma nasz ulubiony nagłówek dla rekruterów i zasługuje na wyróżnienie również tutaj.

10. Nie jesteś graczem zespołowym?

Gordon Rae bierze herbatnik z humorystycznym nagłówkiem, zastanawiasz się, jak to działa, gdy ubiegasz się o nową pracę? Mam wrażenie, że Gordon nie jest zbyt zaniepokojony!

Mam nadzieję, że te nagłówki dały ci trochę inspiracji i pomogą ci stworzyć swój własny zwycięski tagline na LinkedIn. Jeśli chcesz poznać opinię na temat swojego nagłówka, napisz ją w komentarzu, a my ją dla Ciebie ocenimy!

Powiązane: Jak zoptymalizować swój profil na LinkedIn pod kątem poszukiwania pracy.

Share

this post:

Share on LinkedInShareon TwitterShare onFacebookShareonWhatsAppShareonEmail