Post

Pokora w rekrutacji

Decydując się na pisanie bloga o posiadaniu pokory - naprawdę pamiętając, aby być człowiekiem - w rekrutacji jest konieczne w świecie, który ciągle się zmienia, z AI zmieniającym jak kandydaci doświadczają procesu rekrutacji i firmy zatrudniają swoich pracowników, jednak czułem się raczej zmuszony do dzielenia się swoimi poglądami, jak podcast słuchałem niedawno tylko wzmocnił mój pogląd, że przez bycie najlepszymi ludźmi możemy być w naszym sektorze, zapewniamy, że jesteśmy przyszłości-proofing się w świecie opartym na technologii i jest to ostre przypomnienie, że ostatecznie jest to ludzki biznes jesteśmy w!

Podcast, do którego się odnoszę był nadawany w School of Greatness podcast (Stitcher) - posłuchaj jak gość mówi z pasją o konflikcie pewności siebie w biznesie kontra pokora i to właśnie ten ostatni punkt, który moim zdaniem brakuje w sektorze rekrutacji, który jest to, co chcę zbadać w tym blogu

Archetypowy rekruter został historycznie obsadzony jako zarozumiały 20-something, ze stosami zaufania, sącząc urok i charyzmę i z więcej piłek niż Wimbledon kort tenisowy ... jednak jest sejsmiczne zmiany w mojej opinii, jak rynek staje się coraz bardziej zatłoczone z firm rekrutacyjnych i coraz bardziej rosnące zagrożenie ginormous AI nad długowiecznością rzeczywistych ludzi coraz ludzi ich następnej roli.....this jest Armageddon ostrzeżenie do Wilka z Wall Street. Obejmij swoje człowieczeństwo teraz, zanim sam wyginiesz....

Zawsze utrzymywałem, że mili ludzie mogą odnieść sukces w rekrutacji (i biznesu ogólnie!)- zawsze było błędne przekonanie, że trzeba być uber-konkurencyjny i cut-throat, aby to w tym świecie rekrutacji. Mam nadzieję, że moje połączenia, czytelnicy i abonenci zgodzą się, że zawsze złamał regułę z tym przez bycie uczciwym, miły, opiekuńczy i miły dla każdego mam partner..... oddzwonić do ludzi, powiedzieć ludziom, że nie są one postępy, będąc uczciwym w całym procesie....

Jeśli każdy rekruter musiał zatrzymać sposób, w jaki zostali przeszkoleni i po prostu skupił swoją energię na słuchaniu tego, co kandydat szukający ich pomocy i klient ufając im rzeczywiście chciał i zastępując sprzedaży i nachalność z opieki i empatii, ok może byłoby mniej aktywności dla matrycy KPI, ale założę się, że teraz byłoby lepsze uderzenie, niższe wskaźniki, jak sposób następnie rekrutować jest przez umieszczenie czynnika ludzkiego z powrotem do całego powodu rekruterzy istnieją..... do DORADZTWA klientów na ich potrzeb zatrudniania i kandydatów na ich opcji kariery.

Odważni pracodawcy muszą myśleć o podstawowych wartościach, które zamieszczają na swoich stronach internetowych i malować dużymi literami na ścianach ich pokoju zarządu - mówisz o integralności i uczciwości, ale tak naprawdę zależy ci tylko na zysku i wielkości czeku premii....

Kiedy sektor stracił z oczu to, po co tu jesteśmy? Zdobywamy dla ludzi nowe miejsca pracy. Zmieniamy ludzkie życie - całkiem dosłownie.

Nie jestem naiwny, wiem, że AI i technologia uprościły wiele z procesu eliminacji i selekcji dla dużych firm, a to będzie nadal ewoluować i wpływać na rekrutację.

Czynnik ludzki nigdy nie może być zapomniane, jak nie przyjdzie czas, do każdego i wszystkich czytających to, gdzie po raz kolejny stać się poszukiwacz pracy i będzie chciał, że rekruter wziął pod uwagę moje uwagi do zapamiętania swoje uczucia w procesie.