Post

3 powody, dla których rekruterzy powinni zacząć blogować

Rekrutacja Agencja jest konkurencyjna i staje się coraz trudniejsze do wyróżnienia się z tłumu. Jak można zrobić sobie "go-to" w swoim rynku, gdy istnieje 20 innych Toms, Dicks i Harries coraz blisko i osobiście z wszystkich klientów i kandydatów?

Blogowanie.

To znaczy, nie jest to be-all i end-all, ale jest to pewny sposób, aby uzyskać zauważony w sieci z właściwych powodów. Jest to praktyka, która nie tylko przynosi odpowiednie wskazówki, ale także pomaga w wysiłkach, aby wyrzeźbić swoją niszę rekrutacji na arenie publicznej. Stworzyłem nawet dżingiel, aby delikatnie zachęcić Cię do tego, abyś spróbował: Jeśli czujesz, że twój rurociąg bagno, to jest czas, aby rozpocząć blogowanie.

Wejdź do blogosfery

Wiemy, że media społecznościowe to niezwykle potężne narzędzie dla rekruterów. LinkedIn jest narzędziem wspomagającym headhunting od 2002 roku, a Twitter, Facebook, Snapchat i Instagram (to tylko kilka przykładów) również wkradły się na scenę, czyniąc rozwój biznesu łatwiejszym i bardziej efektywnym niż kiedykolwiek. Podłączenie do tych platform sieciowych pozwala nam na wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych kandydatów, klientów, pracowników i pracodawców, z komfortu naszego biura. Zróżnicowana obecność danej osoby w Internecie pozwala nam na stworzenie szczegółowego profilu tej osoby, zanim jeszcze się z nią spotkamy. Pisanie postów na blogu jest tylko kolejny sposób można dodać do własnego profilu online, budowanie własnej marki, aby wygrać Ci zainteresowanie ludzi, którzy ostatecznie zrobić ci pieniądze.

Rozwiń to dla mnie

Blogowanie nie musi wywierać ogromnej presji na Twój codzienny biznes. Możesz blogować tak mało lub tak często, jak chcesz, ale kluczem jest tworzenie wysokiej jakości treści, które reprezentują twoje wartości i umiejętności. Publikacja artykułu, którego jesteś autorem, to świetny sposób na zaprezentowanie swojej wiedzy w danej dziedzinie lub pokazanie swoich zainteresowań/przekonań/podejścia do pracy. LinkedIn Pulse (platforma blogowa LinkedIn do samodzielnego publikowania) doczekała się ponad miliona wpisów. Posty na temat rozwoju kariery i rozwoju zawodowego są popularnymi tematami, więc włączenie tych tematów do swoich działań jest dobrym miejscem na rozpoczęcie.

Każdy Twój artykuł staje się materiałem marketingowym dla Twojej marki. Im bardziej specyficzne są tematy, o których piszesz, tym bardziej specyficzna będzie grupa odbiorców. Jeśli chcesz dotrzeć do kohorty brokerów ubezpieczeniowych, pisz o sprawach dotyczących lub interesujących dla tych osób. Jeśli generujesz wartościowe treści, znajdziesz odpowiednich ludzi angażujących się w Twoje posty. Jak tylko wlecą w Twoją pułapkę na muchy (aka polubią, udostępnią lub będą śledzić Twoją pracę), możesz ją zamknąć i chomp na świeżych tropach.

1. Blogowanie utrzymuje zaangażowanie

Na minimum, blogowanie utrzymuje cię zaangażowany z własnej branży i usług. Komponując swoje myśli w profesjonalny komentarz na tematy związane z biznesem, będziesz nieustannie myśleć o najlepszych praktykach. Czytanie innych blogów w poszukiwaniu inspiracji pozwoli Ci być na bieżąco z najnowszymi trendami w rekrutacji i prawdopodobnie natkniesz się na informacje od innych, które pomogą Ci w Twoim własnym stylu rekrutacji. Blogowanie zachęca do dzielenia się informacjami, a jeśli chcesz być przed stadem, rzucić się w tej społeczności online liderów myśli rekrutacji, nie odcinaj się.

2. Blogowanie buduje Twój profil

Artykuły, które tworzysz są niezwykle cennymi dodatkami do Twojego profesjonalnego portfolio. Wiemy, że blogowanie nie jest obowiązkowe zobowiązanie dla rekruterów, ale ci, którzy angażują się pokazać, że są gotowi przejść dodatkową milę i zrobić wszystko, aby być najlepszym mogą być. Na LinkedIn, Twoje ostatnie posty na blogu będą również wyświetlane pod zdjęciem w Twoim profilu, więc ludzie, którzy oglądają stronę mogą łatwo śledzić linki do swojej pracy pisemnej. Jak wspomniano wcześniej, Twój blog jest platformą, aby pozwolić ludziom w na swojej wiedzy i wartości.

3. Blogowanie pozwala dotrzeć do właściwych osób

Poprzez generowanie istotnych, atrakcyjne treści skierowane do sieci i konkretnych osób w branży rekrutacyjnej, będziesz czerpać korzyści z wyższej ekspozycji online. Jeśli produkujesz treści o rynku / trendy branżowe i zatrudnianie najlepszych praktyk, jesteś prawdopodobne, aby uchwycić zainteresowanie potencjalnych klientów. Podobnie, możesz publikować artykuły skierowane do kandydatów, aby pomóc im w poszukiwaniu pracy. Kwalifikujący się kandydaci mogą zaangażować się i znaleźć wartość w tych treściach. Ten rodzaj ekspozycji buduje również Ciebie jako oczywisty wybór dla kandydatów/klientów do kontaktu, gdy potrzebują wsparcia w poszukiwaniu pracy lub nowych talentów. Chociaż trudno jest zmierzyć natychmiastowy ROI, wskazówki przyjdą w czasie.

Wreszcie, nie lekceważmy wiadomości, jakie Twoja aktywność na blogu wysyła do potencjalnych pracodawców. Jeśli zdecydujesz się na zmianę pracy, to jest to świetny sposób, aby zaimponować menedżerom - pokazując im swoje własne napisane, opublikowane treści demonstrujące Twoją wiedzę i przekonania.

Szczęśliwego blogowania ????

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuPodziel się na WhatsAppUdostępnij na Email