Post

4 powody, dla których kariera w rekrutacji może być dla Ciebie odpowiednia

W trakcie mojej kariery rekrutacyjnej, było wiele osób, które mówiły mi, że chciałyby zostać rekruterami. Szczerze mówiąc, rekrutacja jest łatwy biznes, aby dostać się do, ale to dość często kończy się być coś zupełnie innego, niż rekrut rekrutera debiutant oczekiwał, co trudne dla wielu żółtodziobów, aby utrzymać się i rozwijać karierę w branży.

Istnieje kilka cech, które trzeba mieć, aby odnieść sukces w rekrutacji. Posiadanie każdej z tych cech nie gwarantuje sukcesu w rekrutacji, ale może pomóc Ci zdecydować, czy uważasz, że jest to właściwa ścieżka kariery dla Ciebie.

1. Czy jesteś napędzany liczbami?

Rekrutacja jest sprzedaż. Tak, REKRUTACJA TO SPRZEDAŻ. To nie jest praca społeczna lub "pomaganie ludziom w znalezieniu pracy". Chociaż jest to wspaniałe, aby poprowadzić wykwalifikowanego kandydata przez proces zatrudniania i zobaczyć je otrzymać ofertę pracy, ważne jest, aby wiedzieć, że rekruterzy nie koncentrują się na znalezieniu ludziom pracy.

Zamiast tego, rekruterzy skupiają się na znalezieniu firmom talentów, których potrzebują. Większość czasu, że talent nie będzie pukać do drzwi lub dzwoniąc telefon z haka. Dość często, najlepsze talenty muszą być wyszukiwane i sprzedawane na możliwości pracy.

Mając to na uwadze, rekrutacja jest gra liczb. Musisz mieć pewną liczbę miejsc pracy, że jesteś rekrutacja dla, i pewną liczbę wykwalifikowanych kandydatów jesteś docierając do i prezentowanie do klienta każdego dnia. Liczby te nie są takie same dla każdego rekrutera. Każdy rekruter potrzebuje dyscypliny, aby śledzić ich numery i zrozumieć, jak wiele rozmów telefonicznych, wywiadów i prezentacji muszą dokonać w celu osiągnięcia zatrudnienia.

Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, że rekruterzy nie zarabiają pieniądze, chyba że są one podejmowania miejsc.

Jeśli jesteś numery napędzane i mają osobowość sprzedaży, a następnie rekrutacja może być ewentualnie kariera dla Ciebie.

2. Czy jesteś dobry z ludźmi?

Rekrutacja jest biznes komunikacji. Jeśli nie są rozmowy z odpowiednimi ludźmi każdego dnia, nigdy nie będzie to w tym biznesie. Oznacza to, że musisz cieszyć się rozmawiając z ludźmi, ucząc się o ich historii pracy i zrozumienia, co szukają w następnej pracy.

Dobrzy rekruterzy są doskonałymi czytelnikami, jeśli chodzi o rozszyfrowanie, czy kandydat jest odpowiednim dopasowaniem dla klienta. Gwiazda rekruter zna kandydata i menedżera zatrudniającego przyciski i może komunikować się z menedżerem zatrudniającym i kandydatem, co jest potrzebne z obu stron, aby oferta i akceptacja się zdarzyć.

Bycie dobrym komunikatorem i czytnikiem ludzi to niezbędne umiejętności potrzebne w rekrutacji.

3. Lubisz wyzwania?

Rekrutacja to bardzo wymagający biznes. Rekruterzy mają za zadanie znaleźć odpowiednie talenty dla menedżerów zatrudniających. Dość często zdarza się, że menedżerowie szukają igły w stogu siana lub kandydata, który po prostu nie istnieje. Jako rekruter, trzeba będzie zachować koncentrację i zrobić to, co trzeba, aby zidentyfikować najlepsze talenty. Oznacza to, że trzeba będzie się kreatywnie i myśleć nieszablonowo. Gdzie można znaleźć te najlepsze talenty i jak można przyciągnąć je do swojej oferty pracy?

Rekrutacja nie jest łatwa. Jeśli lubisz wyzwania, to może to być właściwa kariera dla Ciebie.

4. Czy jesteś w stanie przezwyciężyć rozczarowania?

Jak wspomniałem wcześniej, rekrutacja jest sprzedaż. Tak jak przedstawiciele handlowi są stale odrzucane, zawieszone na, i lewo odrzucone, rekruterzy mają do czynienia z wszystkich tych samych rozczarowań.

Kandydaci będą powiesić na ciebie.

Kandydaci zostawią cię wisi, nigdy nie pokazując się na rozmowy, że pracował pilnie ustawić.

Kandydaci nie zdadzą testu na obecność narkotyków, pomimo ich wybitnych umiejętności i doświadczenia.

Hiring menedżerowie znikną, nie zwracając swoje telefony lub e-maile, nawet po pracowałeś wiele godzin bez wynagrodzenia, identyfikując najlepsze talenty do ich pracy.

Menedżerowie zatrudniający wypełni pracę, zapominając przekazać ten fakt do Ciebie, aż po tym, jak w końcu znalazłeś i zaprezentowałeś idealnego kandydata.

Jako rekruter, musisz być w stanie przezwyciężyć te rozczarowania i iść dalej. Musisz zadać sobie pytanie, co można było zrobić inaczej, a następnie skoncentrować się na wprowadzeniu tej wiedzy do testu podczas rekrutacji dla przyszłych otwarć.