Post

Jak zoptymalizować profil na LinkedIn pod kątem stanowiska?

LinkedIn jest ważnym narzędziem, które rekruterzy wykorzystują do wyszukiwania potencjalnych kandydatów i klientów - z ponad 500 milionami użytkowników na pewno znajdziesz dokładnie tych, których szukasz. Z drugiej strony, jest to również ważne miejsce dla tych, którzy szukają odpowiedniej pracy i ról. Możesz zaprezentować swoje umiejętności i doświadczenie, a także osobowość i rzeczy, które wyróżniają Cię spośród innych.

Jednak przy milionach użytkowników największej sieci zawodowej, łatwo zgubić się w tłumie poszukujących pracy i rekruterów. Dlatego ważne jest, aby wykorzystać swój profil, aby wyróżnić się na LinkedIn. Bez względu na rolę, jaką pełnisz, istnieją sposoby, aby poprawić i zaimponować.

Uczeń:

  • Twój wizerunek profilowy powinien być profesjonalny, ale nadal mieć trochę osobowości. Możesz być profesjonalny i nie być robotem!
  • Twój profil powinien być nasycony słowami kluczowymi. Umieść je w swoim nagłówku, ponieważ jest to miejsce, gdzie słowa kluczowe poprawią Twój ranking wyszukiwania. Im wyżej w swoim profilu, tym lepiej, ale nie zapomnij zawrzeć istotnych dla branży słów kluczowych w podsumowaniu i sekcji Doświadczenie też.
  • Tak, ty naprawdę masz doświadczenie! Włącz letnie prace, staże i wolontariat.
  • Dołącz bogate media w swoim doświadczeniu. One mają mocny wydźwięk!

Bądź profesjonalny:

  • Nie używaj nazwy stanowiska w swoim nagłówku. Zilustruj swoje doświadczenie i podkreśl pasję lub dwie.
  • Czy wiesz, że profile ze zdjęciem mają 14x więcej odsłon niż te, które go nie mają. Potrzebujesz zdjęcia profilowego.
  • Miej ciepły i przyjazny wyraz twarzy w swoim nagłówku.
  • Napisz swoje podsumowanie w konwersacyjnym tonie. Powinno się je czytać tak, jakbyś dzielił się swoimi osiągnięciami z przyjacielem.
  • nadaj priorytet swoim umiejętnościom i potwierdzeniom.

SMB/Przedsiębiorca:

  • Wgraj niestandardowe zdjęcie nagłówkowe do swojego profilu. To zrobi wrażenie i pokaże Twoją markę.
  • Użyj wypunktowania, gdy opisujesz siebie w swoim podsumowaniu lub w doświadczeniu. To powstrzyma ludzi od wyłączania się podczas czytania Twojego profilu.
  • Użyj podsumowania, aby pokazać się z ludzkiej strony lub firmy. Stwórz poczucie zaufania i komfortu.
  • Użyj sekcji doświadczenie jako swoje osobiste portfolio pracy, przesyłając bogate media.
  • Rekomendacje sprawiają, że wyglądasz wiarygodnie. Poproś znajomych i poprzednich klientów o krótką rekomendację.

Lider wyższego szczebla:

  • Użyj nagłówka, aby wstrzyknąć trochę osobowości i pochwalić się najważniejszymi osiągnięciami w swojej karierze.
  • Czy wiesz, że użytkownicy LinkedIn z doświadczeniem wolontariusza mają 6x więcej wyświetleń profilu niż ci, którzy nie mają.
  • Napisz post, aby poszerzyć swoją sieć kontaktów i podzielić się swoimi spostrzeżeniami.
  • Zamieść swoje doświadczenie wolontariackie.
  • Zamieść swoje certyfikaty. To pokaże, że Twoje umiejętności są wciąż doskonalone!

RELATED: Jak rekrutować na LinkedIn - 15 praktycznych wskazówek