Post

6 aplikacji, które zwiększą Twoją produktywność w pracy

Wydaje się, że w dzisiejszych czasach istnieje aplikacja do wszystkiego, a te do zwiększania wydajności w pracy nie są wyjątkiem!

To tylko ludzkie, że od czasu do czasu mamy problemy z utrzymaniem motywacji w pracy, więc narzędzie, które daje nam bardzo potrzebny zastrzyk energii, gdy produktywność spada, jest idealnym gadżetem do biura. Wszystko, czego potrzebujesz, to kompatybilne urządzenie i połączenie z Internetem i możesz zaczynać!

Na szczęście dla nas, istnieje wiele aplikacji dostępnych, które mogą pomóc we wszystkim, od przypominania o ważnych terminach i robienia notatek, do komunikacji i współpracy z zespołem; więc cokolwiek to jest, że trzeba zrobić, te aplikacje mogą pomóc Ci zrobić to szybciej i bardziej efektywnie!

1) Evernote

Evernote jest w zasadzie cyfrowy notatnik, gdzie jesteś w stanie nagrywać i przechowywać online kolekcję notatek, przypomnień, zdjęć, stron internetowych, itp. Są one następnie dostępne dla Ciebie z dowolnego smartfona lub komputera, a także można dodać znaczniki do każdego wpisu tak, że są one łatwe do wyszukiwania wśród plików.

Ta aplikacja jest świetna, jeśli potrzebujesz pomocnej dłoni, aby utrzymać swoją pracę zorganizowaną! Niektóre użyteczne sposoby korzystania z aplikacji obejmują śledzenie listy "To Do", robienie notatek podczas spotkań i przechowywanie badań do późniejszego wykorzystania; co oznacza, że możesz zabrać swoją pracę gdziekolwiek jesteś i śledzić swoje zadania.

2) Workflow

Workflow to aplikacja, która została zaprojektowana, aby codzienne zadania w pracy przebiegają bardziej płynnie, poprzez synchronizację innych aplikacji, które zostały pobrane na urządzeniu i tworzenie kombinacji dla nich do wykonywania działań razem. Aplikacja posiada ponad 100 funkcji, łącząc istniejące aplikacje i działania razem, aby zautomatyzować rzeczy, które robisz na swoim urządzeniu. Przykładowe czynności, które możesz wykonać za pomocą Workflow, to: tworzenie plików PDF z Safari, wyznaczanie trasy dojazdu, pobieranie wszystkich obrazów ze strony internetowej, aktualizowanie kont w serwisach społecznościowych i wiele innych.

Pomyśl o nim jak o swoim własnym asystencie biurowym.

3) Dropbox

Dropbox to jedna z najpopularniejszych aplikacji do przechowywania plików w chmurze, umożliwiająca dostęp do plików z dowolnego urządzenia. Aplikacja automatycznie tworzy kopie zapasowe, synchronizuje i udostępnia zdjęcia i pliki, które zapisujesz w aplikacji, co oznacza, że możesz uzyskać dostęp do swoich dokumentów z dowolnego miejsca lub urządzenia. Chociaż do początkowej synchronizacji wszystkich plików wymagane jest połączenie z Internetem, są one dostępne w trybie offline.

Jedną z największych zalet korzystania z Dropbox jest to, że jest to świetna aplikacja do przechowywania dużych plików bez zużywania pamięci masowej w urządzeniu, a także szybki i łatwy sposób udostępniania dokumentów innym osobom, nawet jeśli nie mają własnego konta Dropbox. Oprócz tego możesz tworzyć i edytować pliki pakietu Microsoft Office za pomocą swojego urządzenia oraz automatycznie tworzyć kopie zapasowe zdjęć i filmów.

4) GoToMeeting

Masz napięty grafik pełen rozmów telefonicznych i spotkań? GoToMeeting może być właśnie tym, czego potrzebujesz!

GoToMeeting to aplikacja do prowadzenia wideokonferencji, która pozwala na organizację wirtualnych spotkań z udziałem nawet 25 osób z dowolnego urządzenia, dzięki czemu doskonale nadaje się do zarządzania spotkaniami biznesowymi. Aplikacja pozwala na szybkie i proste zaplanowanie połączenia, a dzięki funkcji identyfikacji rozmówcy, pozwala uniknąć niezręcznych sytuacji! Ułatwia również udostępnianie ekranu do zdalnych prezentacji, więc cokolwiek gospodarz pokazuje na swoim ekranie, platformy spotkania mogą również zobaczyć, takie jak pokazy slajdów, arkusze kalkulacyjne itp.

Masz zarezerwowaną rozmowę konferencyjną, gdy jesteś poza biurem? Nie ma problemu!

5) Sunrise

Sunrise to darmowa aplikacja kalendarza, który synchronizuje wszystkie inne aplikacje i konta, dzięki czemu można śledzić wszystkie nadchodzące wydarzenia w jednym miejscu. Aplikacja jest kompatybilna z Kalendarzem Google, iCloud i Exchange, jak również pozwala połączyć go z aplikacji, takich jak LinkedIn, Facebook, Evernote, Foursquare, Trello i więcej.

Dzięki synchronizacji z kontami w mediach społecznościowych Sunrise połączy Twoje wydarzenia z kontami uczestników, dzięki czemu będziesz mógł zobaczyć zdjęcie i profil osób, z którymi się spotykasz. Aplikacja pochodzi również z "Meet", który jest klawiatura, którą można wykorzystać w każdej aplikacji messenger i pozwala zaplanować spotkanie bez konieczności opuszczania aplikacji jesteś obecnie w.

Podobnie jak większość innych aplikacji wymienionych, Sunrise automatycznie synchronizuje się między telefonem, tabletem i komputerem, dzięki czemu można uzyskać dostęp do kalendarza z dowolnego miejsca.

Nie ma wymówek, aby nie pozostać na szczycie swojego harmonogramu teraz!

6) RescueTime

Czy jesteś winny prokrastynacji w pracy lub znaleźć się łatwo rozpraszają? Jeśli pracujesz w pracy, która wymaga spędzania dużej ilości czasu przy komputerze, łatwo jest dostać się na boczny tor przez nieskończone pokusy, że domy internetowe i może to mieć szkodliwy wpływ na wydajność pracy.

Cóż RescueTime może być twoim wybawcą!

Ta wspaniała aplikacja pomaga utrzymać skupienie na pracy, śledząc i zarządzając sposobem korzystania z Internetu, aby zniechęcić do bezproduktywnego wykorzystania czasu. Możesz zablokować strony internetowe, które są świadome są rozpraszające, takie jak strony mediów społecznościowych, jak również śledzić, jakie strony internetowe odwiedzasz obserwować, gdzie spędzasz najwięcej czasu. W ramach aplikacji, jesteś w stanie ustawić cele, aby pomóc poprawić swoją produktywność i będzie produkować raporty z korzystania z Internetu, które pokazują, ile czasu spędziłeś w różnych kategoriach, jak produktywny byłeś, i czy osiągnąłeś swoje cele.

Pożegnaj się z dniami zmarnowanymi na Facebooku!