Post

6 wskazówek dotyczących organizacji biura, które pomogą Ci utrzymać motywację

Czy jesteś typem osoby, która ma stosy dokumentów siedzących na swoim biurku? Masz górę dokumentów do wypełnienia lub to, co wydaje się milionami e-maili, na które musisz odpowiedzieć? Bycie zdezorganizowaną osobą może wydawać się nieszkodliwym nawykiem, ale w rzeczywistości możesz tracić czas i pieniądze - a to nie jest dobre.

Gdy mieć jasny out, ja no jest dobrą rzeczą myśleć je jako masywny jeden dzień atak na bałaganie, ale więcej jak on-going check lista niż musi robić regularnie. Zestawiłem listę moich ulubionych wskazówek dotyczących organizacji biura/pracy, które pozwalają mi zachować porządek i produktywność. Sprawdź poniżej.

1) Złóż to natychmiast!

Bardzo ważnym punktem, którego wiele osób nie przestrzega jest segregowanie i sortowanie tak szybko, jak tylko pojawia się praca. To kuszące, aby zostawić go na biurku lub powiedzieć sobie "Będę sortować, że później", ale kluczem do bycia zorganizowanym jest zająć się zadaniem właśnie wtedy i tam, jak to przychodzi. W ten sposób nigdy nie zapomnisz o dokumencie i nie będziesz mieć mnóstwa przypadkowych dokumentów porozrzucanych po całym biurze. Konkurować zadanie tak szybko, jak to możliwe i będziesz bardziej zorganizowany od początku.

2) Miej piątkowe porządki

Prosta, ale skuteczna wskazówka jest mieć biuro wiosna czyścić każdy piątek po południu. Robiąc to, będziesz odświeżony na początku każdego poniedziałku i gotowy do podjęcia na tydzień. Ty także będziesz bardziej prawdopodobny zostawać organizującym przez tydzień jeżeli ty zaczynasz daleko na dobrej stopie. Niektórzy ludzie robią to na koniec każdego dnia, ale myślę, że to jest po prostu skuteczne, jeśli dać pół godziny w każdy piątek, aby uporządkować swoje miejsce pracy.

3) Uporządkuj swoje szuflady

Straszne szuflady. Nie daj się nabrać na myślenie, że wrzucanie wszystkiego do już przepełnionej szuflady może być klasyfikowane jako "porządkowanie". Jeśli chcesz zmaksymalizować produktywność, powinieneś utrzymywać swoje szuflady w takim samym porządku, jak resztę biura. Zainwestuj w organizer do szuflad, aby utrzymać porządek w szufladach i NIE UŻYWAJ biurka i szuflad jako miejsca do "ukrywania" bałaganu.

4) Zrezygnuj z papieru

Jeśli to możliwe, staraj się używać jak najmniej papieru, jak to możliwe. Jeśli zadanie może być zakończone na komputerze, niż użyć tego na swoją korzyść! To nie tylko świetne rozwiązanie dla Twojej organizacji, ale także dla środowiska. Wycinaj więc papier i korzystaj z komputera tak często, jak tylko możesz.

5) Okiełznaj kable

Nieładne kable mogą sprawić, że każdy pokój wygląda bardzo nieuporządkowany, więc upewnij się, że trzymasz kable pod kontrolą za pomocą zacisków lub pokryw kabli. To nie tylko będzie wyglądać lepiej, ale również zachować czujesz zorganizowany i posortowane.

6) Zainwestuj w przechowywanie

Jeśli jest coś, co powinno być inwestowanie w swoim biurze, to dobre rozwiązania przechowywania. Od Amazon do Ikea, istnieją setki sklepów online i offline do zakupu przydatnych i skutecznych kawałków przechowywania, aby utrzymać bałagan na dystans. Robią także całkiem nifty centrum sztuki dla twojego biura, więc działać jako narzędzie organizacji i dla celów dekoracyjnych.

Jeśli masz jakieś wskazówki, jak utrzymać swoje biuro zorganizowane, upewnij się, że tweet nam @UndercoverRec!

Podziel się tym postem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzePodziel się na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email