Post

6 sposobów na zrobienie wrażenia na pracodawcach dzięki internetowemu portfolio

Przeciętny pracodawca przeprowadza 14 rozmów kwalifikacyjnych na każde stanowiskopotrzeba, aby kandydaci wyróżniali się z tłumu jest oczywista. Rekruterzy nie twierdzą, że kandydatom, którzy nie odnieśli sukcesu brakuje talentu, po prostu nie demonstrują swoich umiejętności i doświadczenia podczas ubiegania się o stanowiska.

Nasze badania pokazują, że większość (88%) specjalistów HR jest bardziej skłonna zatrudniać i współpracować z kandydatami, którzy prezentują swoje osiągnięcia w portfolio. W dzisiejszych cyfrowych czasach, stworzenie takiego portfolio online ma sens, ale często łatwiej powiedzieć niż zrobić. Przeczytaj dalej, aby uzyskać kilka przydatnych wskazówek, które pomogą potencjalnym kandydatom stworzyć osobistą stronę internetową, która pomoże pokazać im ich pełny potencjał, bez względu na to, jakiej roli szukają:

1. Zrób to wizualnie

Obraz jest wart tysiąca słów, więc wykorzystaj go w pełni i upewnij się, że Twoja strona jest wizualnie prowadzona. Może to obejmować przykłady Twojej pracy lub projekty, w które byłeś zaangażowany.

Aby wyróżnić się jeszcze bardziej, zamieść filmy i multimedia. To pokaże Twoje umiejętności cyfrowe i kreatywność.

2. Załóż bloga

Blog to świetny sposób, aby rozwinąć swoje doświadczenie, które opisałeś w CV. Regularne prowadzenie bloga pokazuje potencjalnym pracodawcom, że jesteś zaangażowany i masz pasję.

Blogi pokazują twoje umiejętności pisania i komunikacji, które są krytyczne dla każdej pracy. Tak więc, pisząc łatwe do czytania posty, możesz pokazać, że masz ten kluczowy obszar pokryty.

Chociaż nie musisz poruszać tematów związanych wyłącznie z Twoją branżą, powinieneś upewnić się, że odzwierciedlają one Twoje najlepsze zawodowe ja.

3. Pokaż swoją osobowość

Twoja strona jest dokładnie taka sama: Twoja. Upewnij się, że używasz wzorów i tworzysz treści, które pasują do Twojej osobowości. W porównaniu z tradycyjnym CV, masz o wiele więcej możliwości, aby ujawnić aspekty swojej osobowości, których potencjalni pracodawcy będą szukać - na przykład poczucie humoru.

Upewnij się, że Twoja pasja i entuzjazm błyszczą na Twojej stronie i pamiętaj, aby wszystkie informacje były aktualne.

4. Pochwal się trochę

Nie popełniaj błędu umniejszania swojego doświadczenia, myśląc, że pracodawcy nie uwierzą, że jest ono istotne lub interesujące. W tym miejscu możesz również zamieścić pochlebne rekomendacje od swoich wykładowców lub poprzednich pracodawców. Pamiętaj tylko, aby zapytać ich o zgodę.

5. Zachowaj prostotę

Prostota jest kluczem. Pracodawcy są zajęci, więc muszą być w stanie zrozumieć kim jesteś i co możesz zrobić w ciągu kilku minut. Staraj się unikać dużej ilości tekstu, gdy obraz może to wyjaśnić.

Będziesz także chciał zachować prostą nawigację, aby ludzie mogli łatwo poruszać się po Twojej stronie - utrzymuj ją krótką i logiczną.

6. Nie zapomnij o podstawach

Wykonałeś już całą ciężką pracę, ale nie zapomnij o żadnych kluczowych informacjach. Upewnij się, że zawarłeś zwięzłą i zapadającą w pamięć sekcję "o mnie", swoje wykształcenie, kwalifikacje i historię zatrudnienia.

O autorze: Eleanor Bradley, jest dyrektorem operacyjnym Nominet, którego celem jest inspirowanie i udzielanie porad małym firmom i osobom prywatnym, aby pomóc im zaistnieć w sieci dzięki profesjonalnej stronie internetowej i adresowi e-mail poprzez The UK Domain.

Podziel się tym wpisem:

Share on LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email