Post

Jaka jest różnica między rekrutacją wychodzącą a przychodzącą?

Jeśli chodzi o rekrutację, niektórzy mogą twierdzić, że to nie ma znaczenia, czy jest to inbound lub outbound - tak długo, jak wynik końcowy jest taki sam. Ale inni twierdzą, że jest ogromna różnica i istnieją korzyści z obu rodzajów rekrutacji.

W tym tygodniu nasz panel ekspertów mówi nam, jakie są ich zdaniem różnice między tymi dwoma rodzajami rekrutacji i dlaczego nie są one takie same.

Joe Shaker

Rekrutacja zewnętrzna to sposób, w jaki wypychasz wiadomość na zewnątrz lub gdzie rozmieszczasz swoją wiadomość. Na przykład, oferty pracy, reklamy, media społecznościowe, itp. Chcesz mieć pewność, że jesteś kierowanie wysiłków rekrutacyjnych wychodzących tak właściwych kandydatów są widząc wiadomość.

Inbound Recruiting jest agresywnie pozyskiwanie kandydatów, więc jesteś przynosząc potencjalnych kandydatów w do rozważenia i podejście.

Joe Shaker jest prezesem firmy Shaker Recruitment Marketing.

Maren Hogan

Rekrutacja zewnętrzna jest tym, co rekruterzy starej szkoły (i bardzo utalentowani, ta rzecz nie jest łatwa) robili przez tak długi czas. Rzeczy takie jak cold-calling lub agresywne kłusownictwo są niektóre z zachowań, które charakteryzują outbound rekrutacji. Inbound z drugiej strony tworzy jak najwięcej możliwości dla perspektywy lub kandydata, aby znaleźć cię. Rzeczy takie jak tworzenie przewodnika rozmowy kwalifikacyjnej dla inżynierów oprogramowania lub wysyłanie tygodniowej aktualizacji dla menedżerów sprzedaży detalicznej z informacji i możliwości edukacyjnych charakteryzują inbound rekrutacji. Tl;dr - jedno to Ty zabiegasz o kandydatów, drugie to kandydaci przychodzą do Ciebie.

Maren Hogan jest CEO i założycielką Red Branch Media.

Jared Nypen

Rekrutacja przychodząca ma miejsce, gdy kandydaci przychodzą do Ciebie, podczas gdy rekrutacja wychodząca jest sztuką poszukiwania kandydatów do pracy.

.
.

.

Jared Nypen jest wiceprezesem ds. talentów w Great Clips inc.

Lisa Jones

Często jest to różnica pomiędzy bardziej tradycyjnym podejściem do marketingu (email marketing / eventy) a cyfrowym (social / web). Wszystko zależy od tego, czy przerywasz komuś dzień swoimi wiadomościami, czy to on inicjuje kontakt. Kluczem do udanego marketingu, niezależnie od tego, czy jest to marketing wewnętrzny czy zewnętrzny, jest to, że klient czuje, że to on jest inicjatorem - podczas gdy w rzeczywistości to marketer ukradkiem ujawnił potrzebę klienta.

Lisa Jones jest założycielką i dyrektorem Barclay Jones.

Mark Cavanagh

Rekrutacja wychodząca to walka o talenty; wyszukiwanie, marketing lub zwracanie się do kandydatów tą drogą daje Ci możliwość zaprezentowania kandydatom Twojej organizacji lub firmy, którą reprezentujesz, a o której w innym przypadku mogliby nie słyszeć lub nie brać pod uwagę jako potencjalnego pracodawcy. Inbound to koniec tej drogi, gdzie Twoja marka albo pracodawca lub firma jest postrzegana jako pożądany dodatek do każdego planu kariery, nadal trzeba będzie reklamować swoje role w odpowiednich miejscach, ale ilości wnioskodawców nie będzie problemem, Twoim wyzwaniem staje się teraz filtrowanie dobre, złe i niesamowite.

Mark Cavanagh jest menedżerem ds. marketingu w The One Group.

Charlotte Jone

Rekrutacja wychodząca reprezentuje tradycyjne podejście do pozyskiwania talentów, takie jak umieszczanie ofert pracy na portalach ogłoszeniowych lub po prostu umieszczanie ofert pracy na swojej stronie internetowej z pominięciem rozwijania relacji i tworzenia optymalnego doświadczenia kandydata. Z Inbound recruiting, wchodzi marketing rekrutacyjny i zaangażowanie kandydata, angażowanie i pielęgnowanie relacji ze społecznościami talentów, zaangażowanie w mediach społecznościowych i kampanie e-mail marketingowe.

Charlotte Jones jest menedżerem ds. marketingu rekrutacyjnego w Lockheed Martin.

Phil Strazzulla

Outbound jest tym, co kojarzy nam się z tradycyjną rekrutacją, gdzie używamy poczty elektronicznej/Inmaila/vmaila, aby dotrzeć do kandydatów na zimno. Rekrutacja przychodząca jest bardziej marketingową stroną spektrum, gdzie używamy treści, wydarzeń, webinarów itp. do napędzania świadomości, aby ludzie przychodzili do nas. Jest to różnica między łowieniem ryb za pomocą włóczni a używaniem sieci wyłożonej przynętą.

Phil Strazzulla jest założycielem NextWave Hire.

Shelby Burghardt

Rekrutacja wychodząca polega na tym, że rekruterzy i sourcerzy wyszukują i docierają do kandydatów, którzy mogą dobrze pasować do danej organizacji i zachęcają ich do aplikowania na konkretne stanowisko. Rekrutacja przychodząca ma miejsce wtedy, gdy masz stały dopływ osób, które wyraziły zainteresowanie dołączeniem do Twojej organizacji poprzez aplikowanie na Twoje stanowisko na forum, dołączenie do Twojej sieci talentów, zapisanie się do powiadomień o ofertach pracy, śledzenie Cię na mediach społecznościowych, itp.

Shelby Burghardt jest Global Talent Brand Managerem w Thomson Reuters.

Rebecca Drew

Inbound recruiting to metoda tworzenia ukierunkowanych, markowych treści, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki pracodawcy i zaangażowania kandydatów. Może to obejmować ogłoszenia o pracę, strony karier, budowanie kanałów social media i centrów rekrutacyjnych. Zamiast "gonić" za odpowiednimi kandydatami, gdy otwiera się nowe stanowisko, rekrutacja przychodząca będzie stale napędzać zainteresowanie Twoją firmą i budować pulę wysokiej jakości kandydatów do pracy.

Rekrutacja wychodząca, z drugiej strony, odnosi się do bezpośredniej interakcji pomiędzy firmą a kandydatem - może to być rozmowa telefoniczna, wiadomość na LinkedIn lub nawet realne spotkanie na konferencji. Rekrutacja wychodząca jest również skutecznym sposobem na znalezienie i połączenie się z pasywnymi kandydatami, którzy nie szukają aktywnie ról, ale mogą być otwarci na możliwości, korzystając z narzędzi takich jak LinkedIn's Recruiter.

Rebecca Drew jest menedżerem w LinkedIn Talent Solutions.

Bennett Sung

Rekrutacja przychodząca wykorzystuje treści na każdym etapie procesu rekrutacyjnego, aby zachęcić kandydatów do aplikowania na określone stanowiska lub bycia częścią sieci talentów firmy. Kandydaci kontaktują się z organizacjami poprzez takie kanały jak wyszukiwarki, ogłoszenia o pracę, blogi o tematyce zatrudnienia i media społecznościowe. Poprzez praktykę e-mail nurturingu, kandydaci są angażowani na całej swojej ścieżce kariery poprzez odpowiednie i pomocne treści. Rekrutacja wychodząca to bezpośrednie docieranie do kandydatów poprzez takie kanały jak telefon, sms czy wiadomości społecznościowe. Skuteczny sourcing i rekrutacja to model hybrydowy, którego celem końcowym jest idealne połączenie dopasowania i zainteresowania kandydatów.

Bennett Sung jest szefem działu marketingu w Allyo.

Podziel się tym wpisem:

Udostępnij na LinkedInUdostępnij na TwitterzeUdostępnij na FacebookuUdostępnij na WhatsAppUdostępnij na Email