Post

Jak Turbonomic pozyskuje najlepsze talenty z dużych firm technologicznych

W najnowszym odcinku podcastu Employer Branding rozmawiamy z rozwijającą się firmą technologiczną, która walczy o talenty ze zwykłymi behemotami. Dużo wskazówek, jak dziś wygrywać jako marka-wyzwaniec.

Chris McMahon jest wiceprezesem ds. ludzi i kultury w Turbonomic. Jest strategiem, który tworzy dynamiczne kultury w szybko rozwijających się firmach w Bostonie, takich jak Turbonomic, Vistaprint, Endeca i 170 Systems. Pasjonuje się zatrudnianiem i rozwojem wielkich talentów i przywództwa na całym świecie dla Turbonomic, kontynuując swoją ścieżkę hiper wzrostu.

Justin Graci jest Marketing Managerem, Corporate & Talent Brand w Turbonomic. Jako kierownik ds. marketingu marki, jest odpowiedzialny za rozwój strategii cyfrowych i komunikacji, które pomagają wspierać markę korporacyjną i to, jak Turbonomic jest postrzegany przez klientów, partnerów i kandydatów. Pracując z prawie każdym zespołem w ramach organizacji, jest opowiadaczem historii, ewangelizującym to, co firma robi najlepiej.

Posłuchaj wywiadu poniżej, czytaj dalej, aby zapoznać się z podsumowaniem i pamiętaj, aby subskrybować podcast Employer Branding.

Słuchaj na Apple Podcasts, Stitcher Radio, Google Play lub SoundCloud.

W tym odcinku dowiesz się:

  • Kim są Turbonomic i czym się zajmują.
  • Jaka jest kultura organizacyjna w Turbonomic.
  • Co to jest EVP Turbonomic i jak się je aktywuje.
  • Jakie jest obecnie najlepsze źródło zatrudnienia w Turbonomic.
  • Z jakich inicjatyw są najbardziej dumni i jakich trudnych lekcji się nauczyli.
  • Najważniejsze narzędzia technologiczne, z których korzystają na co dzień.
  • Jak mierzą rezultaty swojej pracy nad marką pracodawcy.
  • Kto i dlaczego inspiruje podejście Chrisa i Justina do employer brandingu.