Socjografia: Jak media społecznościowe zmieniły świat
Media społecznościowe to ogromny aspekt naszego życia. Zwłaszcza w rekrutacji i poszukiwaniu pracy. Media społecznościowe są na fali wznoszącej i są obecnie wykorzystywane jako nowy sposób polowania na przyszłych pracowników i śledzenia aktywności pracowników.
LinkedIn jest szczególnie ważne dla osób poszukujących pracy, rekruterów i właścicieli firm, ponieważ można połączyć się z ludźmi i zrozumieć więcej o ich życiu zawodowym i ich marek.
Media społecznościowe w ogóle miały ogromny wpływ na gospodarkę, środowisko, politykę i społeczeństwo jako całość. Istnieje 2,08 miliardów aktywnych kont w mediach społecznościowych i jak technologia nadal rośnie, tak będzie użytkowników. Są one wykorzystywane do komunikacji, handlu, a nawet pozwalają nam być częścią życia innych ludzi bardziej niż kiedykolwiek. Miejsce, przestrzeń i ludzie są pod silnym wpływem i są mocno zaangażowani w życie społeczne, a my staliśmy się pokoleniem społecznym.
Top 5 faktów:
- Na świecie jest więcej telefonów komórkowych niż szczoteczek do zębów.
- W Indiach 72 miliony użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą telefonu.
- Matki z dziećmi poniżej 5 roku życia są najbardziej aktywne w mediach społecznościowych.
- 92% pinów na Pinterest jest tworzonych przez kobiety.
- Japońscy użytkownicy mediów społecznościowych wzrosną do 30,1 mln do 2018 roku = 25% populacji.