Post

OMG! Czy naprawdę użyłaś tego jako swojego zdjęcia profilowego?

Wszyscy wiemy, że pierwsze wrażenie się liczy. W biznesie jest to tak ważne, a w świecie platform mediów społecznościowych to pierwsze wrażenie może cię drogo kosztować, jeśli się mylisz.

Istnieje wiele strasznych historii ludzi umieszczających szalone rzeczy na Facebooku itp., ale historycznie większość była bardziej konserwatywna z LinkedIn. Niestety, ten trend wydaje się zmieniać, a tam jest coraz więcej postów pojawiających się z rzeczy, takich jak cytaty motywacyjne, komiksy, posty religijne, ogólne funnies, i inne rzeczy nie całkiem w prawo do platformy.

Jeśli nie podoba nam się to, co widzimy na naszym kanale, możemy łatwo ukryć posty tej osoby. Oni wtedy traci trakcji mieli nadzieję na, a my jako publiczność. Wstyd dla nich, i głupie naprawdę.

Bądź odnaleziony

Jednym z kluczy do korzystania z LinkedIn z powodzeniem, jest być znalezione. Bądź znaleziony na rzeczy, które chcemy być znalezione na, a kiedy ktoś znajdzie nas, niech widzą bardzo najlepsze wrażenie z nas, że możemy. W końcu chcemy, żeby się z nami skontaktowali, prawda?

Oczywiście jest wiele rzeczy, które idą do znalezienia na LinkedIn, ale kiedy już znajdziesz, jakie wrażenie dajesz?

Jedną z najbardziej oczywistych i prostych rzeczy, aby uzyskać prawo jest zdjęcie profilowe.

Robiłem trochę pracy dla klienta niedawno, pomagając im poprawić swoje profile LinkedIn i po drodze zostały aktualizacji moich zasobów, w tym znalezienie przykładowych zdjęć profilowych, aby pomóc im zrozumieć prawo rodzaj zdjęć do wykorzystania, a rodzaj nie do.

OMG naprawdę?

Po drodze widziałem kilka świetnych rzeczy, a ja widziałem też kilka szokujących.

Mam na myśli poważnie, czy naprawdę uważasz, że zdjęcie Ciebie w bardzo odkrywczej sukni balowej, zrobione w hotelowej łazience było dobrym pomysłem? Tańczysz na rurze? Na spacerze z psem? Zdjęcie ślubne? Trzymanie w górze Krzywej Wieży w Pizie? I o dziwo były też gorsze.

I zanim zapytasz, tak te są prawdziwe i były wszystkie z profesjonalnych ludzi; nie escorts, tancerze biegun, pies spacerowiczów, wedding planners i reps podróży - są rekruterzy, księgowi, prawnicy, Marketeers i konsultanci HR.

Badania na ten temat pokazują, że Twój profil jest 40% bardziej prawdopodobne, aby być postrzegane, jeśli masz zdjęcie, i że prawo zdjęcie pomaga uczłowieczyć cię, ciepłe czytelnika do Ciebie osobiście, i rozpocząć know, like i proces zaufania off we właściwy sposób.

Właściwe zdjęcie

Właściwe zdjęcie czyni cuda dla Ciebie i Twojej reputacji. Celem jest sprawienie, aby czytelnik chciał dowiedzieć się więcej i pokazać, jak chcesz być postrzegany. To, jak chcesz być postrzegany, zależy w dużej mierze od właściwego wrażenia biznesowego, a nie od zdjęcia, na którym wydaje Ci się, że ładnie wyglądasz!

Tak więc, oto kilka prostych dos i don'ts dla pokazania wielkiego LinkedIn zdjęcie profilowe:

  • Zrób zdjęcie z bliska (zdjęcie głowy)
  • Nie pokazuj swojego partnera lub dzieci
  • Żadnych zdjęć typu Facebook
  • To musisz być ty (i ty ostatnio)
  • Żadnych kreskówek ani awatarów
  • Żadnych logo firm
  • Żadnych selfies
  • Co najgorsze - pozostawienie pustego zdjęcia!

Sprawdź jeszcze raz swoje zdjęcie i zdecyduj, czy przedstawia Cię w sposób, w jaki chcesz być postrzegany. A jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, pokaż je zaufanemu koledze, matce, ojcu, siostrze, bratu lub szefowi - oni będą z Tobą bardzo szczerzy!

A jeśli nadal masz wątpliwości, fotograf headshot zrobi dla Ciebie świetną robotę, jeśli Twój budżet pozwala na skorzystanie z niego (nie są one tak drogie, jak mogłoby się wydawać). Ale jeśli nie, to ładne zbliżenie Ciebie, ubrany odpowiednio na neutralnym tle może być podjęta z każdym smartfonem te dni i będzie działać bardzo dobrze rzeczywiście.